Your Cart

The Language & Literature of Greece

The Global Greek Bookshop

FAQ’s, hulp en ondersteuning

Ons geluksteam staat altijd klaar om te helpen.

Veelgestelde vragen over aankopen beantwoord

Bestellingen en verzending

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?

Artikelen die in voorraad zijn, worden binnen 2 tot 5 dagen geleverd. Bij nabestellingen en speciale artikelen kan het 2 tot 4 weken duren, uitgaande van beschikbaarheid bij de uitgever. We houden u op de hoogte terwijl we uw bestelling verwerken.

Hoe maak ik een account aan?

Een geldig e-mailadres is vereist voor een succesvolle registratie. Klik hier om te registreren. We sturen een e-mail naar het e-mailadres waarmee je je hebt geregistreerd om te controleren of je e-mailadres correct is. Controleer uw e-mails (ook de spamfolder) voor onze verificatiemail. Open het en klik op de link om uw e-mailadres te verifiëren en uw Bibliagora-account te activeren.

Hoe verander ik mijn verzendadres?

Voordat u een bestelling plaatst, kunt u uw afleveradres wijzigen door in te loggen op uw account en te klikken op “Mijn adres bewerken”.

Als u uw afleveradres moet wijzigen nadat u een bestelling hebt geplaatst, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op voordat de bestelling wordt verzonden.

Als een bestelling al verzonden is, is het niet mogelijk het afleveradres te wijzigen.

Hoe kan ik de status van mijn bestelling volgen?
Bewaart u mijn creditcardgegevens in een bestand?

Bibliagora verwerkt geen transacties en bewaart nooit creditcardgegevens op haar servers. Bibliagora zal nooit telefonisch of per e-mail om uw creditcardgegevens vragen. Alle transacties worden 100% veilig verwerkt door Stripe met behulp van de nieuwste technologieën en de krachtigste codering.

Hoe werkt Bibliagora Prime?

Bibliagora Prime is een lidmaatschap op abonnementsbasis. Voor een klein jaarlijks of levenslang bedrag genieten leden 10% korting op alle producten. Er is geen limiet aan het aantal bestellingen dat u plaatst of het aantal boeken dat u koopt tijdens uw lidmaatschap. We blijven voordelen en extraatjes toevoegen voor onze leden.

Verstuurt u naar mijn land?

Wij leveren gewoonlijk wereldwijd, met uitzondering van enkele afgelegen gebieden, zoals sommige eilanden in de Stille Oceaan, dorpen in de Alpen en Alaska, of in the middle of nowhere in Australië. Ook zijn er enkele Afrikaanse landen en landen als Afghanistan, Rusland, Iran en Noord-Korea, waar het onmogelijk is om te komen. Als we zo’n leveringsplaats tegenkomen, krijgt u daarvan bericht.

Worden mijn artikelen in één pakket geleverd?

Ja, we verpakken en verzenden bestellingen meestal in één pakket. Er zijn echter uitzonderingen, afhankelijk van beperkingen inzake gewicht/volumetrisch gewicht.

Als u een item moet ruilen

Retourneren en ruilen

Wat is uw retourbeleid?
Ik heb het verkeerde artikel ontvangen
Mijn bestelling kwam beschadigd aan
Waar moet ik mijn toegestane aangifte naartoe sturen?
Hoe krijg ik klantenondersteuning?
Wat moet ik doen als ik een onjuist verzendadres heb ingevoerd?

Zolang uw bestelling nog niet is verzonden, neem dan contact met ons op via het online contactformulier en zorg ervoor dat u uw bestelnummer en het nieuwe afleveradres inclusief:

  • Volledige naam
  • Adresregel 1
  • Adresregel 2
  • Stad
  • Provincie/Staat/Regio
  • Postcode/postcode
  • Land

Houd er rekening mee dat we het land mogelijk niet kunnen veranderen.

Kan ik een bestelling wijzigen of annuleren nadat ik deze heb ingediend?
Kan ik een artikel dat is uitverkocht vooraf bestellen?

Worldwide Delivery

On all orders above €30

Easy 30 days returns

30 days money back guarantee

Greek Speaking Support

Our team speaks Greek & English

100% Secure Checkout

Amex / MasterCard / Visa